Skip to main content

Veel gestelde vragen

Administratieve vragen

Ik ontvang geen e-mails

Het kan voorkomen dat je geen e-mails ontvangt, bijvoorbeeld nadat je je hebt aangemeld voor een webinar of master class.

1) Controleer altijd eerst even je spam/ongewenst map. Daar ook geen mail? Dan adviseren we je om het e-mailadres ’team@higherspiritacademy.nl’ te whitelisten. Daarmee zeg je tegen je mailprovider dat het e-mailadres veilig is.

Zo werkt dat voor Hotmail:
  1. Klik rechtsboven op het tandwieltje en dan op Options.
  2. Klik aan de linkerkant onder Junk email op Safe senders.
  3. Voeg het e-mailadres toe die je wilt whitelisten.
Zo werkt dat voor Gmail:
  1. Klik rechtsboven op het tandwieltje en dan op Settings.
  2. Selecteer ‘Filters and blocked addresses’
  3. Scroll helemaal naar beneden en klik op ‘Create a new filter’
  4. Vul in bij ‘From’ @higherspiritacademy.nl. Door niets in te vullen voor @ weet je zeker dat je niets mist.
  5. Klik op ‘Never send to spam’ en vervolgens op ‘Create Filter’.
Ontvang je e-mails in je spam/ongewenst map (Gmail):
  1. Ga op zoek naar een email die je van ons hebt ontvangen die in je spam/ongewenst map terecht is gekomen.
  2. Sleep deze e-mail naar de Primair-tab in je inbox.
  3. Je krijgt dan van Gmail de vraag of je dit ook wilt doen voor toekomstige berichten van die afzender.
Zo werkt dat voor @ziggo.nl / @chello.nl / @upcmail.nl:
  1. Ga naar https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin en vul je emailadres en wachtwoord in
  2. Klik op het ‘hamburger menu’ en kies ‘Instellingen’
  3. Klik in de linkerbalk op ‘Email’ en kies vervolgoptie ‘Filter Regels’
  4. Kies ‘Een nieuwe regel toevoegen’ en in vervolgens in de popup volgende:
    a) geef de regel een naam, bijvoorbeeld ‘Mail van Higher Spirit Academy doorlaten’
    b) klik op ‘Voorwaarde toevoegen’ en vervogels op  ‘Van’ en vul in: higherspiritacademy.nl
    c) klik ‘Actie toevoegen’, ‘Opslaan in’ en kies ‘Postvak in’
  5. Klaar! Klik op ‘Opslaan’ en klik de grijze bovenbalk op ‘Email’ om terug te gaan naar je Inbox

    Toch nog e-mail van Higher Spirit Academy in je spam map?
    Sleep de mail naar 
    Postvak In. Het spamfilter onthoudt welke mails je in of juist uit je Spam map sleept.

2) Heb jij je in het verleden afgemeld voor onze nieuwsbrief en aangegeven dat je deze niet meer wilt ontvangen? Dan mogen wij je niet meer mailen. Is dit per ongeluk gebeurt of wil je toch weer onze e-mails ontvangen? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@higherspiritacademy.nl

Wij zullen dan eerst controleren of je daadwerkelijk afgemeld bent van onze mailinglijst. Indien dit het geval is, zullen we je hiervan een terugkoppeling mailen en instructies hoe dit ongedaan kan worden gemaakt. Houd er rekening mee dat het een aantal werkdagen kan duren voordat dit ongedaan gemaakt is.

Ik heb geen e-mail ontvangen met informatie ter voorbereiding op een sessie

Zodra je je aanmeldt voor een lichtwerk training, healing webinar of ander online programma, ontvang je naast de aanmeldbevestiging ook altijd een e-mail met informatie ter voorbereiding voor de betreffende sessie.

Controleer voor aanvang van de sessie of je alle informatie en jouw kijk link hebt ontvangen. Wij zijn tot één uur voor de sessie beschikbaar om vragen te per e-mailt te beantwoorden of informatie na te sturen. Na die tijd zijn we druk bezig met de voorbereidingen en controleren wij de mailbox dus niet meer.

Weet dat het jouw verantwoordelijkheid is om te controleren of je alle benodigde informatie van ons hebt ontvangen. In sommige gevallen sturen we een opname na. Indien deze niet beschikbaar is, zal er geen restitutie van het aanmeldbedrag plaatsvinden.

Hoe kan ik het Healing Membership opzeggen

Je kunt eenvoudig jouw membership opzeggen door een e-mail te sturen naar:
klantenservice@higherspiritacademy.nl, met vermelding van je naam en het e-mailadres waarmee je het abonnement hebt afgesloten. Deze e-mail is tevens het bewijs van afmelding. Je ontvangt vervolgens binnen 4 werkdagen een bevestiging van jouw opzegging. De opzegging is definitief zodra je hiervan een bevestiging heeft ontvangen.

Goed om te weten, het abonnement kan uitsluitend per e-mail worden opgezegd en de opzegtermijn bedraagt 14 dagen, voor de volgende incasso. Vind de incasso bijvoorbeeld plaats op 01-01-2021, dan kun je tot 17-12-2020 opzeggen. Zeg je na 17-12-2020 op, dan wordt het abonnement een maand later stopgezet. Dit wordt te allen tijde, zonder uitzondering aangehouden. Indien je het abonnement niet opzegt volgens de voorgeschreven wijze, blijft de betalingsplicht, ook als je geen gebruik hebt gemaakt van het abonnement. Uitschrijven van de mailinglijst of het storneren van de betaling is tevens geen opzegging. Ook dan blijft de betalingsplicht staan.

De automatische incasso is mislukt, wat nu?

De betaling van het Healing Membership verloopt middels een automatische incasso. Ook sommige programma’s en opleidingen, die in deelbetalingen worden voldaan, worden automatisch geïncasseerd. De betalingen worden geïncasseerd door onze Payment Service Provider Mollie.

Het kan gebeuren dat een automatische incasso mislukt omdat er niet voldoende saldo beschikbaar is op je bankrekening of creditcard. In dat geval zal het bedrag gestorneerd worden en is de automatische incasso mislukt. Je ontvangt vervolgens een betalingsherinnering met daarin een link om de mislukte incasso alsnog te voldoen.

Indien het niet mogelijk is om de betaling te voldoen, raden we je aan om direct contact met ons op te nemen. Samen komen we namelijk altijd tot een passende oplossing.

Vindt er de volgende maand weer een stornering van de automatische incasso plaats? Dan zijn we helaas genoodzaakt om de kosten die hiermee gepaard gaan aan je door te berekenen. De kosten hiervoor bedragen € 11,00 per gestorneerde of mislukte incasso voor betalingen die per bank worden voldaan en € 25,00 voor betalingen die per creditcard worden voldaan. Zoals je ziet zijn dit hoge kosten, die we dan ook graag zo veel mogelijk proberen te voorkomen.

Heb je vragen over de automatische incasso?
Neem dan contact met ons op. Mail naar: klantenservice@higherspiritacademy.nl
Vermeld in je e-mail duidelijk je vraag, om welk product het gaat en met welk e-mailadres je het product het aangeschaft. Hierdoor kunnen we je sneller van dienst zijn.

Ik wil mijn e-mailadres aanpassen

Indien je een ander e-mailadres wilt gebruiken voor het ontvangen van onze e-mails, voor de app of betaalde diensten en/of programma’s, verzoeken we je een e-mail te sturen naar: klantenservice@higherspiritacademy.nl.

Geef in de e-mail duidelijk aan wat je oude e-mailadres is en wat je nieuwe e-mailadres moet gaan worden, zodat wij dit correct kunnen aanpassen in onze systemen.

Het kan een aantal dagen duren voordat je e-mailadres volledig is verwerkt.

Ik wil mijn bankrekeningnummer wijzigen

Indien je een ander bankrekeningnummer wilt doorgeven voor de automatische incasso van het product dat je van ons afneemt, kun je ons hierover een mailtje sturen.

Je kunt hiervoor mailen naar: klantenservice@higherspiritacademy.nl

Vermeld in de e-mail je oude rekeningnummer (zodat wij dit kunnen controleren), je nieuwe rekeningnummer en de tenaamstelling. Vermeld ook in de e-mail dat je toestemming geeft voor de incasso van het afgenomen product.

Deze wijziging kan alleen in behandeling genomen worden als je mailt met het e-mailadres waarop je het product hebt afgenomen. Je blijft altijd zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van het correcte rekeningnummer.

Ik heb mij per ongeluk twee keer aangemeld voor een betaald product

Als je iets te enthousiast was en je per ongeluk twee keer hebt aangemeld voor een betaald online product, willen we je vragen om ons hierover een mail te sturen.

Je kunt mailen naar: klantenservice@higherspiritacademy.nl

Vermeld in je e-mail om welk product het gaat, met welk e-mailadres je het product hebt aangeschaft en de ordernummers van jouw bestellingen (deze vind je in de e-mail met de factuur). Vermeld daarnaast ook het rekeningnummer waarop we het teveel betaalde bedrag op kunnen crediteren en de tenaamstelling van de bankrekening.

Betreft het een fysiek product, zoals een live trainingsdag, dan kunnen we helaas jouw aankoopbedrag niet crediteren. Wel heb je de mogelijkheid om het ticket bijvoorbeeld door een vriend/vriendin over te laten nemen. We denken hierin graag met je mee.

Staat het antwoord op je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op!