Skip to main content
facebook icoon
instagram icoon

Veel gestelde vragen

Inloggen

Ik kan niet inloggen op de online leeromgeving van de academy

Na je aanmelding zijn je inloggegevens per mail aan je verzonden. Geen mail ontvangen? Check dan even je spam/ongewenst map. Met deze inloggegevens kun je inloggen op de online leeromgeving van de Higher Spirit Academy.

Dit is de directe link naar de inlogpagina: https://leden.higherspiritacademy.nl

Ben je het wachtwoord vergeten, of heb je deze niet ontvangen? Maak dan eenvoudig zelf een nieuw wachtwoord aan op de inlogpagina van de online leeromgeving.

Vul je e-mailadres in en klik op ‘Volgende stap’. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’ en op de knop ‘Reset aanvragen’.

Je ontvangt een e-mail met de titel ‘Wachtwoord vergeten op Higher Spirit Online Academy?’. Deze e-mail kan in je spam/ongewenst map terecht komen. In deze e-mail klik je op de blauwe knop ‘Wachtwoord opnieuw instellen’. Door hierop te klikken kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.


Nadat je op de blauwe knop hebt geklikt kom je op een pagina waar je jouw nieuwe wachtwoord kunt aanmaken. Goed om te weten, het kan zijn dat je nog bent ingelogd op de online leeromgeving van de academy. Dan kom je helaas niet op deze pagina terecht. Je dient dan eerst helemaal uit te loggen van de online leeromgeving en vervolgens opnieuw op de blauwe knop ‘Wachtwoord opnieuw instellen’ in de e-mail te klikken.


Lukt het nog steeds niet om in te loggen?
Neem dan contact met ons op. Mail naar: klantenservice@higherspiritacademy.nl
Vermeld in je e-mail zo duidelijk en concreet mogelijk waar het mis gaat, of welke melding je krijgt, zodat we je sneller van dienst kunnen zijn.

Ik kan niet inloggen in de Higher Spirit Academy App

IK KAN NIET INLOGGEN IN DE APP

Nadat je de app hebt gedownload dien je jezelf eerst te registreren. Dit doe je door op ‘SIGN UP’ te klikken. 


Vervolgens vul je jouw e-mailadres in en kies je een wachtwoord (heb je ook een account op de online leeromgeving van de academy, dan hoeft dit wachtwoord niet gelijk te zijn).

Je gebruikt de knop ‘LOG IN’ dus alleen als je zelf al een account hebt aangemaakt in de app, of als je een product of membership hebt aangeschaft.

Ben je lid van het Healing Membership?
Dan is er automatisch een account voor je aangemaakt en heb je jouw inloggegevens ontvangen per e-mail. Let op, deze e-mail is Engelstalig en staat los van de online leeromgeving. Je logt in met hetzelfde e-mailadres waarmee je lid bent (geworden) van het Membership.

Ben je jouw wachtwoord vergeten?
In het ‘LOG IN’ scherm kun je klikken op ‘Forget password?’. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je jouw wachtwoord kunt resetten. Deze optie werkt dus alleen als je al een account hebt!


Lukt het nog steeds niet om in te loggen?

Neem dan contact met ons op. Mail naar: klantenservice@higherspiritacademy.nl
Vermeld in je e-mail zo duidelijk en concreet mogelijk waar het mis gaat, of welke melding je krijgt, zodat we je sneller van dienst kunnen zijn.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor de online leeromgeving van de Academy

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN VOOR DE ONLINE LEEROMGEVING VAN DE ACADEMY

We hebben tegenwoordig zoveel wachtwoorden om te onthouden, dat het kan gebeuren dat je jouw wachtwoord voor de online leeromgeving van de Higher Spirit Academy bent vergeten. Geen probleem. Je kunt eenvoudig een wachtwoord reset aanvragen, zodat je zo snel mogelijk weer kunt inloggen.

Ga hiervoor naar de inlogpagina:https://leden.higherspiritacademy.nl



Vul je e-mailadres in en klik op ‘Volgende stap’. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’ en op de knop ‘Reset aanvragen’.


Je ontvangt een e-mail met de titel ‘Wachtwoord vergeten op Higher Spirit Online Academy?’. Deze e-mail kan in je spam/ongewenst map terecht komen. In deze e-mail klik je op de blauwe knop ‘Wachtwoord opnieuw instellen’. Door hierop te klikken kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.



Nadat je op de blauwe knop hebt geklikt kom je op een pagina waar je jouw nieuwe wachtwoord kunt aanmaken.



Lukt het nog steeds niet om in te loggen?

Neem dan contact met ons op. Mail naar: klantenservice@higherspiritacademy.nl
Vermeld in je e-mail zo duidelijk en concreet mogelijk waar het mis gaat, of welke melding je krijgt, zodat we je sneller van dienst kunnen zijn.

Nog even goed om te weten, wij werken met de online software van Huddle. Dit is een populaire software die door veel ondernemers wordt gebruikt om hun diensten of cursussen en trainingen in aan te bieden. Het kan dus zijn dat je andere cursussen of trainingen hebt aangeschaft bij een ondernemer die ook met Huddle werkt. Indien jij jouw wachtwoord aanpast, kan dit ook effect hebben op andere Huddles waar jij lid van bent.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor de App

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN VOOR DE APP

We hebben tegenwoordig zoveel wachtwoorden om te onthouden, dat het kan gebeuren dat je jouw wachtwoord voor de Higher Spirit Academy App bent vergeten. Geen probleem. Je kunt eenvoudig een wachtwoord reset aanvragen, zodat je zo snel mogelijk weer kunt inloggen.

Open de app en klik op ‘LOG IN’


Nadat je op ‘LOG IN’ hebt geklikt kun je op het volgende scherm klikken op ‘Forgot password?’



Je ziet nu op het scherm ‘Reset password’, hier vul je jouw e-mailadres in en klik je op ‘RESET PASSWORD’.


Nadat je op ‘RESET PASSWORD’ hebt geklikt krijg je de volgende melding op je scherm:

Reset link sent!
Thanks, we sent an Email to the address you provided.

Klik op ‘DISMISS’ om de melding te sluiten.


Er is een e-mail naar je verzonden, deze kan in je spam/ongewenst map terecht zijn gekomen. De titel van de e-mail is: ‘Reset password instructions’ en is verzonden door support@passion.io.

Klik vervolgens in de e-mail op de link ‘Change my password’. Je wordt doorverwezen naar een website pagina waar je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Nadat je twee keer hetzelfde gekozen wachtwoord hebt ingevuld, klik je op ‘SAVE PASSWORD’.

Je bent nu klaar om in te loggen met jouw nieuwe wachtwoord.

Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen op de online academy

HOE KAN IK MIJN WACHTWOORD AANPASSEN OP DE ONLINE ACADEMY

Nadat je bent ingelogd op de online leeromgeving van de Higher Spirit Academy kun je heel eenvoudig je wachtwoord aanpassen.

Klik hiervoor rechts bovenin op je ‘naam’ en vervolgens op ‘Instellingen’.


Vervolgens kom je op een pagina waar je jouw instellingen kunt aanpassen. Klik links onder jouw profielfoto op ‘Wachtwoord wijzigen’.


Nu kun je jouw wachtwoord invullen en deze nogmaals invullen bij ‘wachtwoord bevestigen’. Vervolgens klik je op ‘Opslaan’.


Nog even goed om te weten, wij werken met de online software van Huddle. Dit is een populaire software die door veel ondernemers wordt gebruikt om hun diensten of cursussen en trainingen in aan te bieden. Het kan dus zijn dat je andere cursussen of trainingen hebt aangeschaft bij een ondernemer die ook met Huddle werkt. Indien jij jouw wachtwoord aanpast, kan dit ook effect hebben op andere Huddles waar jij lid van bent.

Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen voor de app

HOE KAN IK MIJN WACHTWOORD AANPASSEN VOOR DE APP

Nadat je bent ingelogd in de app kun je heel eenvoudig je wachtwoord wijzigen. Klik hiervoor onderin de menubalk op ‘Profiel’. Jouw persoonlijke profiel pagina opent zich.

Klik vervolgens op de optie ‘Account settings’. Op deze pagina vind je jouw persoonlijke details. Klik op de knop ‘Change Password’ om jouw wachtwoord aan te passen.


Vul bij ‘Current Password’ jouw huidige wachtwoord in. Vul vervolgens bij ‘New Password’ je nieuw gekozen wachtwoord in en vul deze nogmaals in bij ‘Password Confirmation’. Klik vervolgens rechts bovenin op ‘Save’, om het nieuwe wachtwoord op te slaan.

Ik heb geen toegang tot mijn aangekochte product op de online academy

IK HEB GEEN TOEGANG TOT MIJN AANGEKOCHTE PRODUCT OP DE ONLINE ACADEMY

Fijn dat je met de opleiding, een training of het Healing Membership gaat starten. We begrijpen dat je natuurlijk direct van start wilt gaan!

Het kan zijn dat je nog niet direct toegang hebt tot het product, omdat er een startdatum is die in de toekomst ligt. Indien dit het geval is heb je hierover bericht van ons ontvangen. Je ontvangt dan toegang tot het product vanaf de startdatum.

Zou je wel direct toegang tot het product moeten hebben maar kun je het product niet aanklikken in de online leeromgeving? Dan is er iets mis gegaan.

1) Controleer of je met hetzelfde e-mailadres bent ingelogd op de online leeromgeving als dat je hebt opgegeven tijdens je aanmelding voor het product. De toegang is namelijk gekoppeld aan dit e-mailadres. Log even helemaal uit van de online leeromgeving. Klik hiervoor rechts bovenin op je naam en vervolgens op ‘Uitloggen’.


Je kunt opnieuw inloggen via deze link:
https://leden.higherspiritacademy.nl/

2) Heb je na het opnieuw inloggen met het juiste e-mailadres nog steeds geen toegang? Neem dan even contact met ons op, want waarschijnlijk is er dan iets niet helemaal goed gegaan bij de verwerking van je aanmelding.

Mail naar:klantenservice@higherspiritacademy.nl
Vermeld in je e-mail voor welk product jij je hebt aangemeld en met welk e-mailadres, zodat we je sneller van dienst kunnen zijn.

Goed om te weten, ook de klantenservice zal je eerst vragen om te controleren of je met het juiste e-mailadres bent ingelogd op de online leeromgeving. Om onnodig tijd te verliezen adviseren we je om dit zelf alvast te controleren.

Ik heb geen toegang tot mijn aangekochte product in de app

IK HEB GEEN TOEGANG TOT MIJN AANGEKOCHTE PRODUCT IN DE APP

Fijn dat je met de opleiding, een training of het Healing Membership gaat starten. We begrijpen dat je natuurlijk direct van start wilt gaan!

Het kan zijn dat jouw aangekochte product niet beschikbaar is in de app. Alleen het Healing Membership en een aantal losse trainingen zijn terug te vinden in de app. Alle overige producten zijn alleen toegankelijk via de online leeromgeving van de Higher Spirit Academy. 

In de aanmeldbevestiging kun je terug lezen of het product ook beschikbaar is in de app.

Zou je wel direct toegang tot het product moeten hebben maar kun je deze niet terug vinden in de app? Dan is er iets mis gegaan.

1) Controleer of je met hetzelfde e-mailadres bent ingelogd in de app als dat je hebt opgegeven tijdens je aanmelding voor het product. De toegang is namelijk gekoppeld aan dit e-mailadres.

Log in op de app en klik rechts onderin de menubalk op ‘Profiel’. Vervolgens zie je rechts van je profielfoto jouw e-mailadres.


Komt het e-mailadres niet overeen met het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je aanmelding voor het product? Log dan uit in de app, door onderaan op de ‘Profiel pagina’ te klikken op ‘Log out’. Log vervolgens opnieuw in met de juiste inloggegevens.

2) Ben je ingelogd met het juiste e-mailadres en heb je nog steeds geen toegang? Neem dan even contact met ons op, want waarschijnlijk is er dan iets niet helemaal goed gegaan bij de verwerking van je aanmelding.

Mail naar:klantenservice@higherspiritacademy.nl
Vermeld in je e-mail voor welk product jij je hebt aangemeld en met welk e-mailadres, zodat we je sneller van dienst kunnen zijn.

Goed om te weten, ook de klantenservice zal je eerst vragen om te controleren of je met het juiste e-mailadres bent ingelogd in de app. Om onnodig tijd te verliezen adviseren we je om dit zelf alvast te controleren.

Staat het antwoord op je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op!