Pijnappelklier opschonen

Door Regina van Eijk

Het is ontzettend belangrijk om je pijnappelklier op te schonen, de pijnappelklier is namelijk mede verantwoordelijk voor jouw spirituele groei!

Wat doet de pijnappelklier eigenlijk?

De pijnappelklier heeft het formaat van een erwt en bevindt zich midden in je hersenen. De pijnappelklier reageert op licht en speelt diverse rollen bij het menselijk functioneren. Zo maakt de klier de hormonen serotonine/melatonine en Dimethyltryptamine aan. En heeft een functie als biologische klok, die het dag- en nachtritme bestuurt.

Door verschillende oorzaken kan de pijnappelklier ‘verstopt’ raken. Belangrijke oorzaken zijn belasting vanuit het milieu (kwik, fluoride en andere toxische stoffen) en stress.

De klier wordt ook wel het derde oog genoemd. Hij wordt zo genoemd, omdat wij d.m.v. onze pijnappelklier dingen kunnen ‘zien’ die we met onze andere fysieke zintuigen niet kunnen waarnemen.

Doordat de pijnappelklier DMT aanmaakt, geeft het je toegang tot multidimensionale werkelijkheden. Zodat bewust uittreden, astraal reizen, andere dimensies ontdekken en helderziendheid weer mogelijk wordt.

Daarnaast zorgt een goed werkende pijnappelklier voor versterking van je intuïtie en een sterkere en diepere verbinding met je hoger zelf.

”  “

Hieronder heb ik een aantal tips voor je op een rijtje gezet, zodat je zelf aan de slag kunt met het opschonen van je pijnappelklier.

Tips om de pijnappelklier op te schonen:

1. Kwik en alles waarin kwik zit is giftig voor de pijnappelklier.

  • Amalgaam vullingen, ook wel “kwik” vullingen genoemd, omdat amalgaam een legering is van kwik en zilver. Je kunt je bestaande vullingen laten vervangen door witte vullingen.
  • Vaccinaties, deze bevatten namelijk het conserveermiddel thimerosal, dat voor ca. 50% uit kwik bestaat.
  • Garnalen en tonijn, waarbij over het algemeen geldt, hoe groter de vis, hoe meer kwik.
  • Spaarlampen: wanneer deze breken kun je een duidelijke kwiklucht ruiken.
  • Kwik kan door dagelijks Chlorella, tarwegras of spirulina te slikken uit het lichaam gezuiverd worden.
  • Regelmatig verse koriander toevoegen aan je maaltijd helpt om kwik uit de hersenen te halen.

2. Fluoride – in tandenpasta en water, zorgt ervoor dat de pijnappelklier verkalkt. Gebruik daarom een tandpasta zonder fluoride. Er zijn verschillende merken die deze in het assortiment hebben, b.v. Weleda en Urtekram.

3. Eet regelmatig chlorofylrijke voeding (ook wel bladgroen genoemd). Voorbeelden hiervan zijn:

  • Groene bladgroenten, zoals sla, rucola, spinazie, boerenkool, paksoi, andijvie en groene kool
  • Groene vaste groenten, zoals broccoli, groene asperges, sperziebonen en spruitjes
  • Grassen, zoals tarwegras en gerstegras
  • Zaden en noten
  • Algen, zeewieren en producten die daarvan gemaakt zijn, zoals chlorella, spirulina, Irish Moss, kelp poeder, kelp noodles, nori, wakame en sushi wraps

4. Biologische groente: een goede ontgiftende werking gaat uit van biologische groenten en fruit, vooral als daarvan een groot deel rauw wordt genuttigd. Pesticiden zijn zeer vervuilend voor het lichaam op alle vlakken.

5.Start je dag met een glas water en voeg daar aan toe een lepel rauwe biologische appelazijn. Bij voorkeur opdrinken met een rietje i.v.m. het aantasten van je glazuur.

6. Alcohol en roken: Probeer hier direct mee te stoppen! Je vergroot je kans op succesvol stoppen, door ook naar de emotionele en geestelijke verslaving hieraan te onderzoeken.

7. Rauwe chocolade, de cacaoboon die niet is verhit, is in kleine hoeveelheid goed voor de pijnappelklier. En ook nog eens heel erg lekker 😉

8. Andere toxinen zoals aspartaam, witte suiker, alle toevoegingen beginnend met E1, chemische deodorant, schoonmaakmiddelen, luchtverfrissers en mondspoelmiddelen zijn zeer vervuilend voor het lichaam op alle vlakken. Er zijn online vele recepten te vinden om zelf tandpasta, deodorant en zelfs schoonmaakmiddelen te maken, op natuurlijke basis!

9. Tot slot het Helen van emotionele blokkades. Het helen van deze blokkades, draagt bij aan het verhogen van je frequentie. Ook je aandacht richten op wat er wel is (i.p.v. niet), positiviteit en dankbaarheid, dragen bij aan het verhogen van je frequentie.

Vond je dit blog interessant?
Deel het dan gerust:

Facebook
Facebook Messenger
Instagram
Whatsapp
E-mail

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *